REKLAMACIJA I POVRAT ROBE
Svi proizvodi koje šaljemo su novi i bez oštećenja, pažljivo upakovani i zaštićeni od vanjskih utjecaja. Reklamaciju i povrat proizvoda moguće je napraviti u roku od 7 dana od prijema narudžbenice i to u sljedećim uvjetima:
- prilikom prijema narudžbe pakovanje je iz nekog razloga otvoreno ili fizički oštećeno;
- ako narudžba ne odgovara karateristikama, količini, boji, veličini ili bilo kojem drugom atributu naglašenom prilikom kreiranja narudžbe;
- ukoliko proizvod ima fabričku grešku ili oštećenje;
Povrat je moguće izvršiti samo ukoliko je proizvod u orginalnom pakovanju odnosno posjeduje originalnu ambalažu, te neoštećene orginalne etikete, nije korišten i nije oštećen i posjeduje fiskalni račun.
U slučaju povrata, u svim drugim uvjetima koji nisu gore navedeni, kupac snosi troškove transporta po cijenovniku brze pošte.
Kupac odgovara za neispravnost i/ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiti će se povrat u iznosu koji je kupac platio za vraćeno artikl i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
U slučaju oštećenja proizvoda kontaktirajte nas putem telefona +387 61 590 222 svakog radnog dana u periodu od 9 do 16 sati ili na e-mail HYPERLINK "mailto:info@woolcarpet.eu" info@woolcarpet.eu za pokretanje procedure povrata robe i/ili sredstava. Nakon toga, potrebno je da pošaljete putem e-maila „Izjavu o odustanku“ od kupovine, koja sadrži broj narudžbenice(ili nacin narudzbe), podatke artikla koji se vraća, a ako se vrši povrat sredstava i broj računa na koji će se izvršiti povrat. Izjava o odustajanju/obavljene kupovine proizvoda ima pravno dejstvo od dana kada je poslata putem e-maila.
Recenzije
Još nema recenzija.